AM | Inspiring space

De mens staat centraal in de nieuwe AM-campagne

Aftrap

Uitgangspunt van de nieuwe campagne zijn de vijf AM thema’s. Dit zijn ‘Gedurfde duurzaamheid’, ‘Inclusieve stad’, ‘Healthy urban living & working’, ‘Stad- en gebiedmaker’ en ‘Gelukkig leven’. De thema’s ‘Gedurfde duurzaamheid’ en ‘Inclusieve stad’ staan centraal in de aftrap van de campagne met hierin respectievelijk aandacht voor  de projecten Schoemaker Plantage in Delft en Villa Mokum in Amsterdam. Het menselijk perspectief komt tot uitdrukking in de zogenaamde First Person stijl. Een eigentijdse stijl die de doelgroep tot leven brengt. De campagne is online via Linkedin, Facebook en Instagram te zien, evenals offline in de diverse (vak)media. Tijdens de Provada zal de campagne een prominente rol spelen op de stand

Bekijk hier de preview van de campagne met de thema ‘s ‘Inclusieve stad ‘ en ‘Gedurfde duurzaamheid’:

1.
0:16

De campagne is in co-creatie bedacht en ontwikkeld door Force 451 in Den Haag.